Tankar

I går lämnade jag in en hemtenta i pedagogik.Alltid lika skönt när man gjort det, för då finns det inget mer man ändra eller fixa till..jag är hopplös med det!Jag har en förmåga att kunna sitta i en evighet och bara ändra och ändra och ändra!
I dag har vi varit på en föreläsning där vi fått lite karriärvägledning. Det var otroligt intressant och man fick många tankar med sig hem.. Fördelen med min utbildning är att vi kan arbeta på en väldigt bred arbetsmarknad, från början har jag varit väldigt intresserad av att arbeta som kurator eller med någon liknande rådgivning, men nu har mina tankar börjat gå lite mer åt ledarskap och personalutveckling. Dock finns det inget som säger att det ena utesluter den andra och dessutom så behöver inget val vara definitivt utan jag får se vart livet tar mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0