TGF

Veckorna rusar förbi i en väldig fart!!
Nu är det snart dags för seminarium i skolan, sen blir det att luncha med Ninis och förhoppningsvis hitta någon salong som har tid att noppa mina ögonbryn!! Jag har med vilje låtit dem växa och frodas för att någon som verkligen kan kan noppa och få ordning på dem. Sen i eftermiddag blir det att läsa, läsa, läsa!!(plugga) Och så ska jag försöka hinna med ett träningspass, äntligen har det börjat röra på sig på vågen igen!

Mitt <3 åker till Stockholm med jobbet i dag, så jag och Alex ska ha lite ensam mys.
Och efter fredag så är det LÖRDAG, då är det tjejmiddag, drinkar och utgång som gäller!Är sjukt pepp på det:-)
Nu ska jag fixa lite god frukost så att magen får lite extra energi:-)

Ps.min favorit mascara är snart slut, behöver köpa en ny.Någon som har tips på en bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0