Lördag

Varför vaknar man så tidigt när man verkligen får sova?! Iofs tycker jag att det är mysigt att vara uppe tidigt..
I dag är det dagen D! Är nästan rädd att jag är för peppad inför kvällen...då finns risken att man blir lite besviken...MEN det kommer bli grymt!!
I går var jag och köpte blanddricka och en liten present till värdinnan, känns skönt att vara klar med allt och bara kunna ta det chill i dag.

Jag var förresten och noppade mina ögonbryn i går, på make up store. Blev ingen enorm skillnad, men jag blev jätte nöjd!Köpte till en brun ögonskugga som hon på make up store använde sig av för att fylla i brynen. Ska bli spännande om jag kan få till det lika bra som henne..tveksamt;-)

Nu ska jag snart gå upp och steka lite pannkakor till en liten piggelin här:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0