Bättre sent än aldrig...;-)

Nu var det ett tag sedan jag bloggade...är visst ingen storbloggare trots allt:) I dag är jag ledig..eftersom jag redan lämnat in min hemtenta, känns riktigt lyxigt måste jag säga. Har precis ätit lite lunch, det blev en skål norsk tomatsoppa som mamma hade med sig till mig, med ett ägg i, riktigt gott! Sitter och funderar på vad jag ska hitta på och funderar på att höra med Nina om hon har lust att ta en promenad och så blir det lite handling inför kvällens tacos, som ska avnjutas av de tre musketörerna:) I dag ska jag även göra en sak som jag borde gjort för flera år sedan..är lite nervös..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med uppdatering!



Kommer att gå superbra, är en befrielse faktiskt!

Syns ikväll! Kram

2011-05-06 @ 12:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0