Torsdag 20 Maj

Nu har jag precis kommit hem efter att ha tränat, fy fasen vad skönt det är att totalt köra slut på sig själv till bra musik!Vet att jag sagt innan att jag tycker det är terapi att kasta saker på soptippen..men att träna är också super bra terapi!På ett vis borde man kanske börja med någon slags boxning..det hade nog inte varit fel egentligen...ur terapi synpunkt:)

Vädret är lite mulet men ändå såå skönt..jag älskar verkligen våren!!

Enligt min käre lillebror Patrick så ökar kiwi förbränningen om man tar en precis innan man ska äta..så nu ska jag strax av njuta en sådan!
I kväll ska jag jobba..15-21.45, känns helt okej!

Njuuuut dagen!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lite uppdatering please!! =)

2010-05-24 @ 21:50:19
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0