Onsdag

Nu var det ett tag sedan jag bloggade..har haft fullt upp..men nu äntligen känns det som att vi är ganska klara, vi är i allafall klara med de stora sakerna, så nu är det bara att fixa lite smågrejer.
Vi flyttade i Söndags, och visst var det tufft men oj vad effektiva och duktiga alla var!Det gick verkligen hur smidigt som helst, på ca 1,5 timme så hade vi flyttat alla saker från ena till den andra lägenheten.
Anna, Viktor, Anton,Janne,Lena,Possan och Åke, stort TACK till er!

Efter att vi flyttat möbler så blev det att vi tog oss en sväng till Ikea och handlade tvbänkar,matsalsbord,stolar,soffbord,bokhylla och tavla..har nog aldrig handlat så effektivt och snabbt på Ikea..haha...

Väl hemma kom Anna och hjälpte oss att bygga i hop möblerna, köper ni någon gång Henriksdal stolarna på ikea så vet ni vem ni ska ringa;)

Nu är alla sopor, kartonger kastade och alla saker på plats, så nu kan man verkligen njuta!I dag var jag hos duktiga Marianne och fixade mina naglar, de hade verkligen fått slita nu under flytten så det var på tiden att hon fick fixa till dem!Så nu har jag fräscha naglar igen..skönt!Fick även sitta handmodell i dag..hehe de ni;)

Nu ska jag snart ta på mig skorna och gå ner och köpa en bukett tulpaner, och sen ska jag möta älsk och så får vi se vad som sker i kväll!!


Kommentarer
Postat av: Henriksdal

Jag kallas numera Anna "Henriksdal" Carlsson. Ha ha.

Men kul var det!

Kram

2010-05-05 @ 15:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0