Onsdag 26 Maj

Vad dagarna går undan!!

Under de här dagarna som gått har det varit mycket jobb för min del..
Men vi har även hunnit med en del annat, så som att vi har flyttstädat den gamla lägenheten, otroligt skönt att ha det gjort..nu inväntar vi bara att den ska gå genom besiktningen...men det är tyvärr tveksamt..jaja allt löser sig:)

Vi har även varit ute en sväng vid Sundbyholms slott och ätit glass och så skulle vi titta på Eskilstunas svar på "strand", och jag måste nog stå kvar vid mitt svar att det är ingen strand!!:) Men där är otroligt vackert, det är det verkligen!

Vi är fortfarande helt utan vatten och det börjar bli liiite jobbigt om man säger så..men vi försöker se de positiva i det i allafall..det borde ju bli klart snart:)

Var i dag inne i en butik här i Eskilstuna och blev förälskad i en ljuslykta i från DAY..blir nog att jag "måste" gå dit snart igen;)

I kväll väntar det lite tv och lite popcorn och ett glas Loka Päron/Krusbär ska få göra kvällen lite mysigare!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0