Måndag

Har haft en ganska lång blogg paus för att helt enkelt livet kom emellan...

Nu har jag tvättat hela förmiddagen..var ett berg av tvätt som skulle tas hand om och nu är allt borta..otroligt skön känsla!Har massa bygg killar i lägenheten nästan hela tiden så det är nästan som att man känner sig som en gäst i sin egen lägenhet..Just nu håller de på att slå sönder kakel på toaletten..känns sådär...
Med tanke på att jag känner mig lite lätt i vägen här hemma och att jag har massa timmar som är oplanerade så tror jag faktiskt att jag tar och slänger på mig träningskläderna och går bort till friskis!Är lovely väder ute också så jag är väldigt sugen på att ta på mig mina gladiatorsandaler...är det för tidigt??

Njut dagen och gå och köp jordgubbar,det ska jag i allafall göra!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag älskar att du är tillbaka efter bloggpausen :)



Ha en fin dag min vän!!

2010-05-18 @ 16:56:52
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0