Lista

Vad är klockan just nu? 08.05
När gick du upp ur sängen i morse? kl 06.50 ungefär:)
Vad har du ätit idag? Jag har nyss ätit två ägg med lite salt.
Vad har du på dig just nu? En rosa klänning.
Har du städat på ditt rum? hehe mitt rum...har inget eget rum:)men jag har städat min/vår lägenhet.
Dagens händelser? Har inte hunnit mkt mer än att jag har bäddat sängar och snyggat upp lite här, pussat hejdå på D och nu har jag hamnat här:)
Vad gjorde du igår? igår tränade jag, var på stan en runda, var ute och åt tapas och sen var det bio..Robin Hood..men den var inget för mig..
Vilken film såg du senast? Robin Hood;)
Den bästa filmen? Oj, de frågar man mig som tycker att varannan film om inte mer är den bästa jag någonsin sett:)Men en film som jag älskar är Dagboken, finare film får man leta efter!
Hur många fingrar har du? Jag kan skryta med att jag har 10 fingrar!
Flyter golfbollar?  Ja, det tror jag faktiskt att de gör....eller kanske inte..hmm jag vet ärligt talat inte..får väl undersöka saken någon gång..
Var är du just nu? I vardagsrummet.
Är det någon annan i rummet? Nej, bara jag!
Hur många signaler innan du svarar? Jag brukar inte invänta ett visst antal signaler innan jag svarar..så det är olika, beroende på när jag ser att det ringer.
Skiter du ibland i att svara? Har hänt.
Har du en bokhylla? Japp, på Alex rum.
Om ja, vad har du i den? Lådor med leksaker:)
Vilken årstid är bäst? Våren tror jag..men jag älskar alla årstider!
Vilken dag är bäst? Fredag, om man är ledig helgen..finns inget härligare.
Vad händer i sommar? Då ska jag jobba..men hoppas även få hitta på något rolig och så vill jag åka till skåne och träffa min familj..som jag saknar!
Vad såg du senast på tv? Nyhetsmorgon.
Vad köpte du senast? Popcorn och dricka till bion i går.
Skall du köpa nåt särskilt inför sommaren? Ja du...det blir nog en del sommarkläder.
Veckans roligaste: Låter tråkig..men jag kan nog fasen inte komma på något som är veckans roligaste just nu..får återkomma med det:)
Veckans tråkigaste: Att man tvingas gå upp tiiidigt även om man är ledig, för att byggkillarna kommer..men är ändå glad att de fixar de, så att man kan få fräscht vatten och varmt vatten när man duschar:)
Veckans dummaste: Kan inte komma på någon som är dum just nu faktiskt..
Ris, pasta eller potatis? Jag ääälskar potatis
Hus eller lägenhet? Just nu är jag i livet att jag vill bo i lägenhet...men någon gång i framtiden kanske jag kommer känna att hus är något som lockar mer.
Vara ihop eller singel? I hop
Skid- eller solsemester? Solsemester, LÄTT!
Dusch eller badkar? Säger dusch eftersom det är mest praktiskt..men det är underbart att kunna ta sig ett varmt bad också..
Pussar eller kramar? Älskar både pussar och kramar..men om jag måste välja så väljer jag kramar
Vill du ha en snigel på ögat? Nej slipper gärna om det är okej??:)
Tom Cruise är: En person som är född samma dag som mig, de ni!!;)
Vem är den bästa rapparen? oj, jag är inte direkt en rapp tjej..så pinamt nog så kommer jag inte på någon rappare över huvudtaget..:S
Tycker du det är skoj att svara på frågor? Ja och nej..de här var inte världens roligaste frågor..men super bra tidsfördriv för det tar verkligen tid:)
Hur mår du? Jag mår okej..har mått bättre..men har även mått sämre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0