1 Maj

Nu är vi mitt i flyttkaoset...i morgon flyttar vi på riktigt!I dag har Daniels snälla syster låtit oss komma på tacos och annat gott så att vi slipper vara i vår nerpackade lägenhet..det tackar vi för!Super trevligt dessutom:)Vilken tur jag har som fått en så härlig släkt på köpet, eller haha jag har kanske inte köpt Daniel, utan haft turen att få leva med honom!

Nu ska jag vara lite social och vara med och spela buzz..lovar att bättra på mig med bloggandet när vi flyttat färdigt och allt börjar komma i ordning.

Njut kvällen!


Kommentarer
Postat av: ems

Blir spännande att läsa sen hur det var att sova första natten i nya lägenheten :)

Ledsen att jag ej svara på messet igår. Var lite på lyset hahaha men på en lagom nivå :)

Puss

2010-05-02 @ 22:51:31
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0