Zzzzz

Nu står jag med ena foten i sängen..kanske inte bokstavligt men nästan..är såå trött!Nu tänkte jag hoppa in i duschen en snabbis och sen ska jag skutta i säng.

I dag har jag tänkt ganska mycket på att jag har så mycket att vara tacksam över, en pojkvän/sambo som jag älskar mest i hela världen, är så glad att ha fått träffa en person som honom som gör att livet verkligen har visat sin riktiga mening, att kärleken är störst av allt är det nog ingen som inte har hört..men det tåls ändå att säga igen!Jag även så tacksam över min familj i Skåne, som jag saknar och som betyder otroligt mycket för mig!Är glad över fina vänner som finns i mitt liv!Ni ska veta att alla ni är ovärdeliga!!

Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa!!!

2010-04-16 @ 07:32:33
Postat av: D

Bästaaaaa!!!!

2010-04-16 @ 07:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0