Väskduell

Duell
Jakten på den perfekta väskan är i full gång...jag "behöver" en rymlig väska som man kan få plats med sminkväska,dator,böcker, ipod osv..de här väskorna ovan som är en Mulberry Bayswater och den andra är en väska som heter Iris och finns hos Apriqot. De är ganska lika varandra i modellen, men skiljer sig med många tusenlappar. Jag tänker att skulle man ta och köpa en Mulberry så är det något ens eventuella dotter i framtiden kan ärva;-) samtidigt som de x antal tusenlapparna skulle man ju kunna göra roligare saker för..motståndaren Iris är en stark motståndare och jag gillar att den är väldigt enkel och stilren..
Duellen är igång!!

Kommentarer
Postat av: ems

Jisses denna duell kan bli svår.. vid första anblicken tyckte jag den översta till vänster var snyggast men fasen nu ju mer jag tittar destå snyggare tycker jag att den andra är. Vilken är den dyraste?? haha bra koll jag har ;)

2010-04-22 @ 21:52:54
URL: http://lovems.blogg.se/
Postat av: Josefine - Glamourmaman

Båda är ju jättasnygga så jag förstår ditt problem;) Skulle dock välja Bayswatern för den älskar jag <3



Hoppas att du får en fin fredag!



KRAMAR <3

2010-04-23 @ 12:12:37
URL: http://glamourmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0