Valnöt

Såå bra golvet i vår nya lägenhet kommer bli, älsk skickar mms med jämna mellanrum för att visa hur det ser ut undertiden som han och hans snälla pappa lägger golvet.

I dag har jag jobbat mellan 6.45-15, har varit en bra dag på jobbet, med en hel del skratt.
Nu kom jag hem för en stund sedan efter att ha varit i nya lägenheten en sväng och sedan så har jag handlat lite mat som jag tänkte ha färdig till älsk när han kommer hem. Och klockan 20.00 är tvn på här hemma hos oss för då börjar Draknästet som man inte får missa:)

Nu ska jag ta och tända några ljus i detta ruggiga April väder och passa på att läsa mina favorit bloggar!

Njut kvällen!


Kommentarer
Postat av: ems

Så roligt att golvet blir så snyggt! Åå draknästet är faktiskt riktigt riktigt bra, V och jag kollade på det ikväll o efter det Byggfuskarna eller vad det nu heter..på Tv4.

2010-04-21 @ 22:36:19
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0