Tisdag

I dag har dagen bestått av träning och lite fix, nu har jag och älsk ätit Kalops och myst med lite te och repris av halv åtta hos mig, om en liten stund ska jag åka till jobbet, och sen är jag ledig i morgon!

Till helgen ska vi på fest och jag har lite små ångest för vad jag ska ha på mig..är inne i en period där jag känner mig lite sådär nöjd med mitt yttre och då är det verkligen inte lättare att hitta kläder som man trivs i..men får ta och ha en spa dag här hemma i morgon och träna och lite så så kanske man känner att man kan få lite mer inspiration...

Nu ska jag umgås lite mer med älsk innan han ska köra mig till jobbet!

/P&K

Kommentarer
Postat av: karin

mhm, det tränar jag med! :)

2010-04-06 @ 19:43:07
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja heregud ja man måste ha kläder på sig på festen...

BLÄ!! Har ingenting som känns bra nog.



Ha en bra ledig dag imorgon!

Kram

2010-04-06 @ 21:53:03
Postat av: ems

Så duktigt att du tränat idag och vad skoj med fest i helgen :) Vet ju själv också hur det känns när man inte vet vad man ska ha på sig.. men kan du inte ha den fina färgglada som jag såg dig ha på bilden du skickade till mig!? Du var supersnygg i den ju!! Ha det bra inatt på jobbet :)

2010-04-07 @ 01:11:03
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0