Tisdag

Vaknade nyss, så skönt det är att vakna av sig själv och inte utav en väckarklocka. Har många gånger sagt att jag vill ha ett måndag-fredag jobb..men fasen jag börjar nästan tveka, det är underbart att ha någon dag ledig i veckan när inte alla andra är det, men samtidigt så vill man ju vara ledig när alla andra är det oxå, vilken problematik:)

Nu är vi ju som sagt i flytt tagen..blev något försenat eftersom vi råkade köpa ett golv som var totalt värdelös när det skulle läggas..det var ett klick golv men det ville inte "klicka" i sig ordentligt, så i går var vi och hittade ett annat som kommer bli kanon, det är ett valnötsgolv. Snyggt med ett lite mörkare golv mot vita väggar tycker jag. I slutet av veckan/helgen hoppas jag att vi kommer oss i väg till ikea för att köpa ett matsalsbord, vi står och väljer mellan två stycken olika ett mörk brunt och ett vitt, just nu verkar det dock som att vi har enats om det mörka.

Var inne i en butik här i Eskilstuna i går som föll mig totalt i smaken Elin Maria Boutiqe, underbara kläder och en del inredning dessutom.Såg till min stora glädje att de även har en webshop.

Nu ska jag gå uuuuuut!

Kommentarer
Postat av: ems

Haha läste detta inlägg efter det med bilderna på borden :) Såg att ni tycker mest om det bruna och jag skrev att jag tyckte det vita..

båda vad snygga vill jag tillägga då :) Kanske bra att ändra stil lite, jag tänke på din lägenhet i vbg..det var ju mest vitt.

2010-04-20 @ 16:12:19
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0