Lördagkväll

Nu har vi varit i väg nästan hela dagen, först blev det ikea..i ca 4 timmar..vi hittade en del smått så som ljusstakar,kuddar till sängen, tavellister och en hel del annat..vi hittade även bord och stolar och annat som vi ville ha som vi skulle beställa men har kommit fram till att vi tar och åker och hämtar de själva i affären i stället..eller ja vi ska ju givetvis åka och köpa det menar jag:)

Efter Ikea blev det en tur inne på Heron city, hittade en suuuper fin vit lampa att ha över köksbordet..men vi bestämde oss för att suga lite på den och bestämma oss för om vi ska ha en eller två lampor över bordet först.
Måste berätta att jag fick en så söt skål av älsk i dag med..en rosa och vit skål med texten "Prinsessgodis", vissa saker kommer jag aldrig att bli för gammal för, tack älsk!

Kvällen har varit lugn och vi har spenderat kvällen i soffan med god mat och nya Wallander filmen-Arvet, jag tyckte den var riktigt bra..även om den  var lite annorlunda.

Vet att det kanske är tråkigt att läsa min blogg som är ganska bild lös..men ska ta tag i och få till lite bilder så småningom!

/Kramar från mig


Kommentarer
Postat av: ems

Haha varför köpa möbler när man bara kan hämta!?? ;)



Vilken fin skål du fick :)



Bloggen är absolut INTE tråkig! Men åå ja bilder hade vart toppen, kanske få se lite från lägenheten och nån bild på dig gums :)



Ha en underbar dag! Puss

2010-04-25 @ 12:52:26
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0