Lite tung i huvudet..

Festen i går var kul, och minto+pucko=Mariannegodis=Gott:) Denna dagen vet jag inte vad den bjuder på faktiskt, men om det blir som D bestämde i natt så ska han i väg och spela lite golf i dag och då tror jag att jag ska ta och passa på att träna(om jag orkar) annars kanske det blir lite shopping..hmm vilket är roligast?;)
Vädret verkar bli toppen i dag, så det blir nog att man får "lufta" sig lite med!

Just det, sen ska vi nog även kolla golv, för vi måste verkligen inhandla det väldigt snart så att vi kan få flytta in i vår nya lägenhet..det är klart att vi egentligen kan flytta in i allafall men det är mycket skönare att ha sådana saker gjorda innan vi flyttar in..

I går var vi på ikea och inhandlade lite smått, så som lampor och lakan och sådär!Det är såå roligt att bygga upp vårt nya gemensamma hem.

Ny måste jag gå och dricka vatten..för det känns som att jag håller på att torka ut...undra vad det beror på!!!:)

/P&K

(I dag blev visst dagens mest nämda ord i ett inlägg..flytta in..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0