Kväll

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, var faktiskt riktigt trevligt, var på ett nytt ställe och jag ger det tummen upp!

I dag var vi med D:s syster Anna och hennes barn och åt glass, ja tro det eller ej men det kan vara en av världens godaste glassar, Slagsta glass heter stället, lägg det på minnet!!

I morgon är det jobb 7-14 sedan bär det av på lite påsk firande med fam Berg och company, ska bli trevligt.

Förresten innan jag glömmer det så ska jag passa på att efterlysa en vit jeans jacka med grått foder, denna sågs senast under en fest som kan ha nyckelord så som Galliano och Jordgubbsvin...det finns dock ryckten om att denna jacka aldrig har existerat...om någon motförmodan hittar denna mystiska jacka så kan ni ta kontakt med denna kvinna.

Nu säger jag tack och godnatt för mig!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA ha rolig du är!! Den har existerat...min favvojacka ju. Kram

2010-04-03 @ 02:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0