Jobba..

I dag ska jag jobba 13-21.45, skönt med sovmorgon men skulle nog hellre börjat tidigare så att man hade lite kväll hemma med..men jag antar att man inte ska klaga.

I går var vi och köpte golv till vårt nya place, det blev ljust ekgolv..hoppas det blir bra, vi känner att vi inte vill lägga för mkt pengar att rusta upp lägenheten så denna gången blev utbudet något begränsat..men det blir nog bra!

I går var jag och inhandlade årets vita tygskor..alltså det är nog något som jag verkligen köper nytt minst en gång per år(om inte två par),funkar och är alltid fräscht med ett par rena vita skor tycker jag!

Nu har jag städat undan lite här och öppnat fönsterna lite på glänt, då kan jag höra hur de går och sopar bort all sand och grus från gatorna, det tycker jag är ett starkt vårtecken!!

Gå ut och njut av solen i dag!

Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

svar: taaack :D



Jag har njutit av solen! :)

2010-04-13 @ 22:34:56
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: ems

Alltid när jag ser vita tygskor så tänker jag på dig min fina vän =) Ska nog köpa mig ett par jag med, vill ju inte behöva springa runt i mina svarta stövlar så länge till..

2010-04-13 @ 23:28:23
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0