Hemma igen

Nu har jag kommit hem igen..var verkligen 2 dagar med massor med skratt, blir så glad av att ha dig i mitt liv Emelie!Har båda nätterna skrattat så att vi har haft kramp i magen och blodsmak i munnen..i och för sig inte bara på nätterna utan känns som det var ett stadigt tillstånd:)
Det är inte dåligt att man kan vakna med träningsvärk efter att ha varit och shoppat..säger väl kanske i och för sig mer om hur bra vår kondition är än något annat:) Men vi spenderade sex timmar på Kungsmässan och vi kom fram till att det var våra personliga rekord:)Sen hade vi galna bilfärder..man kunde nästan tro att vi jobbade på polisens spaningsgrupp eller liknande;) Och sen har jag till och med drömt om foppa tofflor i natt..haha jag tror att de förföljer även mig!!
Saknar dig redan massor...

I dag är jag ledig och dagen kommer bestå av att packa och köra till soptippen..

Hoppas ni får en bra dag alla fina!!


Kommentarer
Postat av: ems

Fick ett samtal innan..polisen undrade om vi vill börja jobb för dom. Hade tydligen hört talas om våra spaningar och tyckte vi skötte det så snyggt och diskret ;) Så vad tror du?? :)

2010-04-30 @ 17:31:40
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0