Helg!!

Nu är det helg igen,uppskattas:)

I dag har vi fått nycklarna till vårt nya place, nu är det vita väggar i hela lägenheten, och det gillas massor av mig!Nu när man var och tittade på den, när det inte fanns några möbler som stod i vägen för diverse slitage så såg man att det fanns en hel del som inte var så roligt..men med en liten burk vit färg och en pensel så ska jag gå runt och dutta, och D ska lägga golv i hall och kök, och sen även eventuellt i de två sovrummen också.
Älskar att vi har ett stort vardagsrum, jag är säker på att vi kommer få det mysigt där!!

Nu vill jag ha inspiration på massa inredning, blir nog att jag köper hem ett gäng inredningstidningar i morgon, är ju så härligt att ha en ny härlig tidning med härliga glossiga blad och bara känna inspirationen flöda!!

Har även jobbat i dag och känner mig just nu helt utmattad..tror att det blir en ansiktsmask och en dusch nu, sedan dyker jag ner i sängen!

/Kramar från miig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0