God morgon

Nu har jag varit en sväng och solat och så köpte jag med mig frukt och keso och lite tidningar..denna dagen har börjat bra och så ska den fortsätta!

Sen förra året den 13 Februari har jag gått ner 27kg, vilket känns otroligt skönt..problemet är att jag på något dumt vis stannat av i min viktnedgång och "nöjt" mig med det, även om jag absolut inte är färdig..jag har hela tiden hittat nya anledningar att skjuta upp fortsättningen att gå ner..och skyllt på semester,att man ska ha det mysigt osv osv..men nu känner jag att jag är trött på att vara så här..jag vill ner allt och komma till en punkt där jag känner mig nöjd med min kropp, har ca 15kg till som jag behöver gå ner och det har jag bestämt mig för att ta tag i nu!
Metoden som jag använder är inte att banta, för det tror jag aldrig man kan hålla i längden, utan jag följer Viktväktarnas kost program som verkligen fungerar och samtidigt inte förbjuder något..så som många andra viktminsknings program gör.
Oj, detta trodde jag inte att jag skulle göra..att skriva ut på min blogg om att jag ska ta tag i det igen..brukar annars vilja hålla sådant för mig själv..men kanske kan detta lägga lite mer press på mig..

Hoppas att ni får en bra dag, nu ska jag ta och ta på mig träningskläderna och ta mig till gymmet;-)

/P&K



Kommentarer
Postat av: Anna

Vill du ha en viktminskningskompis är jag gärna på.

Börja på måndag kanske??



Nu drar vi på kryssning!

Kram

2010-04-07 @ 12:15:55
Postat av: malin

Hejsan! Oj, vad duktig du har varit!! Det är minsann ingen lätt uppgift :-) Kram

2010-04-08 @ 12:37:07
URL: http://www.madicken.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0