Glädjande besked!!

I dag har D varit ledig, såå mysigt att bara vara vi två några timmar!Dagen började med lite sov morgon och sedan fick jag ett glädjande besked, jag är äntligen fri från min Salmonella, nu kan jag börja jobba igen..super skönt!
Sedan åkte jag och D till Gense fabriksförsäljning och hittade massa fint men vi har bestämt oss för att hejda oss att handla tills vi har flyttat. Sedan blev det en tripp till stan för att D skulle klippa sig och vi skulle få i oss lite god lunch.
Därefter blev det en tur till ICA Maxi för att handla lite mat till helgens påsk middag, kan ju säga som så att det var fler än vi som var där;)
I natt blir det att jobba, för första gången på ca 2 månader tror jag nog att det blir, känns jätte skönt att få komma tillbaka in i det normala igen.

Hoppas att ni har en bra torsdag!!


Kommentarer
Postat av: ems

Åå så härligt att höra att du är frisk nu!!

Ha en det så bra på jobbet!

Puss

2010-04-01 @ 19:07:32
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0