FREDAG!!

Längesedan jag var så glad över att det är fredag,denna helgen är jag ledig heela helgen, jag njuter av känslan!!

Nu undertiden som älsk är och lägger färdigt golvet i lägenheten så har jag varit runt och letat efter doft påsar som man kan ha i garderob..lägenheten som vi ska flytta in i är ganska gammal och garderoberna är sådana som är gjorda i trä och som ni förmodligen kan lista ut så är doften inte så lovely där inne, men det tänkte jag råda bot på genom att hitta doftpåsar som sagt..hittade tre olika alternativ..men kan inte säga att jag blev jätte förtjust i någon av dem...även om de fick föjla med mig hem. Är det någon som har haft samma problem som oss och köpt några doftpåsar eller liknande som ni kan rekomendera?

Kvällen är ännu inte bestämd utan vi får se om det blir mys hemma, lite vin hos älsks kompis Daniel eller hur det blir..väntar på att älsk ska komma hem på får vi bestämma..nu ska jag dricka upp mitt te och bara njuta!

/Kraam från miig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du se en blogg om tv-program?

Titta då in hos mig. =)

2010-04-23 @ 22:06:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: karin

eller hur! :)

2010-04-23 @ 22:46:00
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0