Förlåt

Jag har varit usel på att uppdatera, får ta en liten skärpning!!I helgen har jag jobbat så den gick väldigt fort..i dag har jag varit ledig och då har jag inte gjort så mycket mer än att promenera, solat,köpt nytt golv(igen..) och ätit god mat med älsk och hans syster, kvällen har bjudit på ett avsnitt av The pacific..grymt bra serie det där!Och en kopp te..vad bra man har det:)

Nu ska vi gå och borsta tänderna och sedan är det dax att nanna kudden..så får vi se vad morgon dagen har att bjuda på..hmm just det..måste boka tvätt tid för jag är proffs på att spilla på mig när jag har något vitt på mig..hoppas att min vita tunika vill bli ren..håll tummarna!!

Sov nu riktigt gott allihopa!!


Kommentarer
Postat av: ems

Du är förlåten =) Sov gott du med! Kram

2010-04-19 @ 23:46:45
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0