Förkyld

God morgon!
I dag vaknade jag förkyld, ja jag har i och för sig varit lite förkyld de senaste dagarna men nu har de smällt på ordentligt..jag är en person som (peppar,peppar) väldigt sällan blir sjuk..men sedan jag flyttade till Eskilstuna så har jag varit sjuk rekord många gånger..det är ju inte utan att man börjar fundera på hur det kan komma sig?!Är det luften?:) nej jag misstänker att det kan finnas mögel i lägenheten som vi bor i just nu..så det är tur att vi snart flyttar, då lär man ju märka om det blir någon skillnad i mitt hälsotillstånd:)

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och se om jag kanske piggnar till av ångorna och sedan ska jag sätta mig på bussen till jobbet, ny avdelning i dag, men det går säkert fin fint i alla fall!!

/Kramar

Ps.snö här i dag..kan det inge ge sig snart??jag vill ju ha på mig mina fina gladiator sandaler som jag köpte i Thailand!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv:

Tack så mycket älskar dom också :)

Ett tips är att leta på tradera, det är där jag hittat mina :)

2010-04-22 @ 21:52:29
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0