Fix

I dag har det varit en del fixande, jag har varit ledig, och dagen har bestått av städning, power walk,köpt ÄNNU mer golv..(sista nu..hoppas jag:) och sen har jag varit med och försökt hjälpa älsk lite när han har varit och fixat med golvet och lister..vet inte om jag var till så mycket hjälp, men försökte i allafall så gott jag kunde:)

Nu ska jag se över vad jag ska packa med mig för kläder och så, i morgon ska jag i väg på en liten road trip och åka till Varberg och hälsa på älskade Emelie..längtar så mycket!!Frågade om jag skulle ta med mig något och då var de enda ett par jympaskor om vi skulle få för oss att promenera..hehe vi får ju se hur mycket det blir med det..men det hade ju kanske inte skadat om vi fick till någon:)

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0