T.G.I.F!!

I dag är det åter en ny fredag, alltså jag älskar verkligen fredagar!I dag så är planerna så här, har precis avklarat några lite halv jobbiga telefonsamtal, så nu känner jag att jag kan NJUTA!

Snart blir det duschen och sen så ska jag iväg och shoppa lite paket till en paket kalender,är verkligen inte lätt att komma på vad man ska köpa, men det gör inget för jag tycker att hela grejen att fixa med sånt är såå mysigt!Börjar dock känna av liten stress inför alla julklappar som måste inhandlas,är en hel del och jag har inte ens börjat..men men..kommer man bara på vad man ska köpa så är det ju ganska lätt sen...kan man ju inbilla sig ivf;)

I kväll blir det troligtvis en god bit kött,god sallad ocih kanske en potatisgratäng till det,ska bli gott!Håller på att kämpa på med vikten och vill kunna äta både gott men nyttigt, så då är det bra när man har sådan här mat, där man får ta mer sallad än potatisgratäng.

Nehe, får väl ta och röra på mig så denna dagen kan starta!


Ha nu en lovely fredag, och kom i håg att lyssna mer på ditt hjärta än vad andra säger...!



Denna underbart söta kofta får gärna flytta in till mig, 299kr på Lindex, är nog inte omöjligt att jag smiter inom där i dag när jag ändå är på stan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa bloggen ever ;)

2009-11-27 @ 10:42:38
Postat av: Emelie

Håller med den som skrev ovan! :)

2009-11-27 @ 10:58:51
URL: http://lovems.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Vilken söt kofta! Usch, har såå dålig koll på kläder just nu när man är gravid. Ska verkligen bli kul att komma igång med shoppingen igen när kroppen ser ut ungefär som den brukar igen ;)



Ha en mysig fredag! Kraam K

2009-11-27 @ 18:39:36
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0