Då var det dags igen!!

Hade sagt till mig själv att jag inte skulle blogga något  mer, men kunde visst inte hålla mig,eller nej nu talar jag inte riktigt sanning, hålla mig hade jag nog kunnat, men min allra bästa vän i hela världen Emelie har övertalat mig :)
Är och hälsar på henne nu och vi har haft underbara dagar, och som vi skrattat!!Nu ska jag återgå till att mysa, för i morgon åker jag åter hem igen,kommer sakna henne massor, men oj vad mycket ny positiv energi detta har gett mig!!


 
Fina Emelie


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh min underbara vän :) jag har haft så kul nu när du varit hos mig! Kommer leva på denna "Alexandrados" ett bra tag nu men längtar redan efter dig! Älskar dig vännen! Puss

2009-11-26 @ 11:14:18
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0