Ändrade planer

Kvällen blev lite ändrad, eftersom älsklingens systers son fortfarande var lite krasslig, hoppas han kryar på sig snart!

I stället har vi nyss avnjutit en Fläskfilèpanna med smak av kantarell, har tänt ljus och snart börjar Robinsson, mysigt!

I morgon är det första advent och då ska vi på lite julmarknad i gamlastan, måste även smita inom Store och se om jag kan utöka Mateus samlingen något, och eventuellt se om man kan hitta några nya härliga sängkläder, vilket vi verkligen skulle behöva!

Njut nu kvällen, det är du värd!!


En sådan här stege skulle vara perfekt att ha i sovrummet!

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

TACK! Vad glad jag blir när du skriver att jag är en av dina favoriter, kul att mitt lilla innehåll är intressant för någon, haha! =)



Er lördagsmiddag lät supergod, vi gjorde en liknande variant tidigare i höstas. Riktigt gott med fläskfilé & kantareller ihop!



Ha en mysig första advent, kraaaam

2009-11-29 @ 09:16:40
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0